. Аналіз результатів проведення науково-практичної інтернет-конференції «Інноваційна діяльність в педагогічному просторі дошкільного навчал - 24 Лютого 2014 - Персональный сайт
Дошкільна освіта м. Кіровограда. Методист - Наталя Бабіч
П`ятниця, 26.04.2024, 12:44
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2014 » Лютий » 24 » Аналіз результатів проведення науково-практичної інтернет-конференції «Інноваційна діяльність в педагогічному просторі дошкільного навчал
11:56
Аналіз результатів проведення науково-практичної інтернет-конференції «Інноваційна діяльність в педагогічному просторі дошкільного навчал

Аналіз

результатів проведення науково-практичної інтернет-конференції

«Інноваційна діяльність в педагогічному просторі

дошкільного навчального закладу»

 

З 04 по 08 лютого 2014 року на сайті центру методичної та соціально-психологічної служби управління освіти Кіровоградської міської ради, сайті дошкільних навчальних закладів міста Кіровограда відбулася перша інтернет-конференція педагогів дошкільних навчальних закладів «Інноваційна діяльність в педагогічному просторі дошкільного навчального закладу» за тематичними напрямками:

1.      Управління якістю дошкільної освіти в контексті інноваційного підходу.

2.      Методичні аспекти забезпечення реалізації інноваційної діяльності в дошкільному навчальному закладі.

3. Інноваційні моделі побудови компетентісно-орієнтованого освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі.

Конференцію проведено з метою висвітлення змін щодо створення належних організаційно-структурних, соціально-психологічних, науково-методичних умов для оновлення змісту, форм, методів та засобів освітньо-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах, шляхом узгодженого, системного управління порядком здійснення інноваційної діяльності.

В ході роботи конференції було створене віртуальне комунікативне середовище для обговорення актуальних проблем організації інноваційної діяльності в практиці роботи сучасного дошкільного закладу. У роботі конференції взяли участь педагоги дошкільних навчальних закладів міста та області. Тривалість заходу – 5 днів.

Інтернет-конференцію організовано у відкритому форматі – всі відвідувачі мали доступ до читання доповідей та дискусії та проведено у вигляді форуму, в режимі чату (тобто реального спілкування між учасниками в режимі листування). Інтернет-конференція проводилась цілодобово, що дозволило кожному учаснику працювати у зручний для нього час і в зручному місці незалежно від віддаленості регіону. Доповідачі отримали можливість для ретельної підготовки відповідей на питання.

            В роботі конференції взяли участь педагоги з 18 дошкільних навчальних закладів міста та методист ЦМСПС Бабіч Н.О., що свідчить про недостатню кількість участі дошкільних навчальних закладів міста в проведеному заході.

Всього на сайті розміщено 31 статтю таких навчальних закладів: ЦМСПС, ДНЗ №14, ДНЗ №19, ДНЗ №24, ДНЗ №27, ДНЗ №31, ДНЗ №37,          ДНЗ №43 , ДНЗ №46, ДНЗ №48, ДНЗ №52, ДНЗ №54, ДНЗ №61, ДНЗ №67, ДНЗ №69, ДНЗ №71, ДНЗ №72, НВО «Ліцей-школа-дошкільний навчальний заклад «Вікторія-П», НВО «Школа козацько-лицарського виховання І-ІІ ступенів              № 21– суспільно-гуманітарний ліцей – дошкільний навчальний заклад»,              ДНЗ  № 2, 3 м. Світловодськ, Кіровоградської області.

Найактивнішими були педагоги дошкільних навчальних закладів             № 31 – 4 статті, № 43 – 2 статті, № 54 – 2 статті, № 61 – 2 статті, № 69 – 2 статті, № 72 – 2 статті.

Нажаль не взяли участь в конференції завідувачі дошкільних навчальних закладів. Не виявили активність вихователі-методисти, музичні керівники, інструктори фізичного виховання, психологи, вчителі-логопеди дошкільних навчальних закладів.

Проведення інтернет-конференції дозволило учасникам докладно ознайомитися з матеріалами конференції, підготувати питання і проаналізувати відповіді, дати відповідні коментарі. Найактивнішими в обміні думками, поглядами, переконаннями були педагоги дошкільних навчальних закладів № 1 «Барвінок», 3, 14, 22, 24, 27, 29, 31, 52, 54, 60, 61, 63, 67, 69, 71, 72, 73.

Слід відзначити роль адміністрації тих дошкільних навчальних закладів, які самі взяли участь в обговоренні статей та організували відповідну роботу серед працівників колективу, зокрема: ДНЗ № 1 «Барвінок», 4, 14, 22, 24, 27, 29, 43, 61, 69, 71, 72, 73, НВО «Ліцей-школа-дошкільний навчальний заклад «Вікторія-П», НВО «Школа козацько – лицарського виховання І-ІІ ступенів №21 – суспільно-гуманітарний ліцей – дошкільний навчальний заклад».

Проведена інтернет-конференція викликала зацікавленість у педагогів не лише міста Кіровограда, а й Кіровоградського району та області.

         Перевага проведеного заходу у формі науково-практичної інтернет-конференції в тому, що забезпечила:

- широкий обсяг аудиторії-користувачів різних категорій зацікавлених у тематиці конференції;

- незалежність від географічного розташування – участь в інтернет- конференції брали користувачі з різних міст, що дозволило значно розширити межі наукової співпраці в глобальній мережі;

- доступність брали участь в інтернет-конференції не приїжджаючи в місто, виславши за допомогою електронної пошти усі необхідні матеріали для розміщення їх в конференції;

- економія часу та фінансових ресурсів;

- кожен користувач мережі Інтернет мав змогу ознайомитись з матеріалами конференції та приєднатися до обговорення даної тематики, задати свої питання автору статті чи висловити свою думку щодо даного напрямку роботи;

- участь значної кількості компетентних осіб зацікавлених в тематиці, яку запропоновано на розгляд інтернет-конференцією, дозволило досягнути значної ефективності та результативності в процесі професійної діяльності.

Разом з тим під час організації та проведення інтернет-конференції організатори та керівники зіткнулися з проблемою, яка суттєвий вплив на розвиток подій не мала та її вирішення значно полегшило б організацію й проведення заходу.

Однією з таких проблем є ситуація пов’язана з неналежним рівнем послуг Інтернету в дошкільних навчальних закладах міста.

            За результатами обговорення матеріалів науково-практичної інтернет-конференції з урахуванням пропозицій від дошкільних навчальних закладів прийняті відповідні рекомендації.

ЦМСПС управління освіти Кіровоградської міської ради

 

 

Рекомендації інтернет-конференції

«Інноваційна діяльність в педагогічному просторі

дошкільного навчального закладу»

 

Центру методичної та соціально-психологічної служби:

- постійно залучати педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів до участі у в різних формах методичної роботи;

- для забезпечення необхідного рівня професійної підготовки педагогів дошкільних навчальних закладів направляти їх, при потребі, на курси підвищення кваліфікації з метою отримання відповідного свідоцтва;

- постійно вивчати, узагальнювати і впроваджувати педагогічний досвід щодо використання інноваційних технологій в практиці роботи педагогів дошкільних навчальних закладів міста.

         Керівникам дошкільних навчальних закладів:

- опрацювати Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності (Наказ Міністерства освіти і науки України 07.11.2000  № 522 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України 30.11.2012 № 1352);

- постійно проводити науково-практичні конференції, педагогічні читання для актуалізації і поглиблення знань із зазначеної проблеми, семінари-практикуми та круглі столи для розкриття технологій роботи з навчальним змістом у дошкільних навчальних закладах;

- щорічно здійснювати замовлення для проходження курсів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, здатних успішно впроваджувати інноваційні технології в практику роботи;

- щорічно проводити моніторинг професійної готовності педагогічних кадрів до роботи впровадження інновацій з метою вдосконалення та корегування змісту методичної роботи;

- постійно творчо співпрацювати з науково-педагогічними працівниками та методистами ЦМСПС, КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка;

- відпрацьовувати системи впровадження інноваційних педагогічних технологій в практику роботи дошкільного навчального закладу;

- з метою підвищення якості дошкільної освіти продовжувати поповнювати матеріально-технічну базу дошкільних навчальних закладів, беручи участь у Всеукраїнських проектах та конкурсах.

- проводити моніторинг ефективності впровадження інновацій, розроблених педагогічними колективами дошкільних навчальних закладів;

- наявність наступності, перспективності між дошкільною і початковою ланками освіти щодо здійснення інноваційної діяльності;

- створити бази даних щодо впровадження освітніх і педагогічних інновацій у дошкільних навчальних закладах;

- активна і систематична участь педагогів дошкільного закладу в роботі методоб’єднань, творчих груп, семінарів, інших методичних заходів.

         Педагогам дошкільних навчальних закладів постійно:

- під час використання інноваційних педагогічних технологій в організації освітньо-виховної роботи враховувати вікові та індивідуальні особливості дітей, нахили, здібності і потреби;

- формувати загальнокультурну, соціальну, комунікативну, інформаційну, громадянську, технічну та здоров'язберігаючу компетенції вихованців;

- підтримувати і розвивати мотивації навчально-пізнавальної і творчої діяльності дітей під час організації освітньо-виховного процесу;

- впроваджувати наукові новації, кращий досвід з питань розвитку дітей раннього і дошкільного віку в практику роботи навчальних закладів, соціальних, психологічних служб та родинного виховання;

- підвищувати власну професійну компетентність шляхом участі в різноманітних науково-методичних заходах і в самоосвітній діяльності, реалізуючи індивідуальний план професійного розвитку.

 

Переглядів: 9159 | Додав: Наталья | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1 eldervereax  
0
asd

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу

Пошук

Календар
«  Лютий 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728

Архів записів

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024 Конструктор сайтів - uCoz